Business trip in Athena (1/4)

Deşi mai întâi am fost în Budapesta şi ar trebui să fi povestit deja despre asta, din cauza lipsei pozelor, am zis să aştept şi scriu despre business trip-ul din Grecia. Pe scurt, avem 3 nopţi şi 4 zile în Athena, unde vom vizita Mykonos foarte probabil în a două zi, Delphi în a 3 a şi Athena în ultima zi până când avem zborul. Interesant zic, mai ales că Grecia e o ţară foarte frumoasă am impresia. Rămâne de văzut dacă şi joi la întoarcere, voi avea aceeaşi părere.

Aşadar începem. Aveam avion la 13:45 la Otopeni, autocarul venea să ne ia de la muncă la 11:00, cu plecarea la 11:30 deci am zis că dacă mă scol la 8:50 şi plec în jur de 9:50, e mai mult decât suficient. Surpriză totuşi. Primesc telefon că din cauza Ryan Air, (căci cu ei zburăm, din păcate) tre să fim mai devreme la aeroport şi se pleacă din Sun Plaza la 10:45 maxim. Telefonul primit fiind la ora 9:45, de la o colegă. Iau maşină şi o zbughesc spre Berceni. Sper să ajung în timp util pentru a prinde autocarul şi mai ales pentru că nu plăti după taxi-ul din Berceni la aeroport. Reuşesc. Unde mai pui că am timp să schimb şi bani în mall. Fiţă.

Drumul până la Otopeni nu durează mult şi la 11:30 coboram din autocar. Problema începe că fiind ajunşi aşa devreme, nu ştim poartă de îmbarcare, ea nefiind afişată şi o ardem aiurea prin aeroport şi la food court unde alături de 2 colegi, ne îndopăm cu Burger King.

Aflăm altceva nasol după. Ryanair, pune în cală bagajele mai mari de cabina pentru că e zborul full. Eu am laptopul înăuntru şi sper să scap. Reuşesc să fac asta şi mă bucur. Mai ales că e prima dată când zbor cu ei. Intru în avion şi văd că arată foarte bine şi mult mai curat faţă de Airbus-urile de la Wizz şi Blue. Asta poate şi pentru că e Boeing 737...

Acum sunt în avion şi aştept să aterizăm pentru a vedea unde ne cazăm în Athena, împrejurimile so toate cele, dar mai ales să treacă odată femeile astea cu carutu de mâncare pentru a merge la toaletă. O mică surpriză neplăcută la această: stand să mă spăl pe mâini, cu semnul de ocupat tras, cineva văd că totuşi încearcă uşa şi o şi deschide. O însoţitoare de zbor îşi cere scuze. E prima dată când mi se întâmplă şi rămân şi eu uimit, poate mai mult că ea. Bine că eram cu spatele şi nu cu faţa sau în vreo poziţie mai inoportună pentru ea. Totuşi: cine dracu deschide uşa la toaletă, să vadă ce face persoana acolo? Ciudat.

Aterizăm după nişte mici turbulenţe şi luăm autocarul către hotel. Autocar e mult spus, e un maxi taxi gen, din ăla Mercedes Benz, dar aproape nou şi deci care se prezintă în condiţii superbe. 40 de minute mai târziu, căci atât durează drumul de la aeroport până la hotelul nostru, Acropolis Select, ajungem şi noi sus în camere şi ne despachetăm. Camera arată bine, mică asemenea hotelurilor de 3 stele. Normal. Zona din jur, foarte mişto, plină de oameni şi cât am apucat să ne plimbam prin jur, am văzut destule restaurante şi magazine interesante. La o terasă deja ne-a vorbit cineva în română spunându-ne că e de la Beard Brothers din Cluj (nu ştiu legatura), fapt pentru care, aş vrea să le fac o consumaţie în serile ce urmează. Am mâncat la un restaurant tot cu vedere către Acropolis, Thiseio. La ei mai totul are vedere către Acropolis. De unde şi faptul că nici o clădire nu poate fi înalta (peste 5-6 etaje) pentru că ar obstrucţiona vederea către acest monument. La unii se poate, să-şi aibă monumentele în grijă prin tot oraşul. Bine că nu au apărut baroni locali cu cartiere gen Asmita sau InCity... Ziceam că masa a fost la Thiseio şi partea cea mai impresionantă a serii a fost o bucată de brânză feta învelită în aluat şi îmbibată cu miere. Superb şi insuficient asta seară pentru toţi. Ceva ce trebuie încercat.

Asta a fost prima zi şi seară pe aici. Te las cu pozele din cursul zilei. Pe mâine.

o strada misto si interesanta de pozat