The shallows review

Stand acasa acum ceva timp, am gasit o serie de filme care au aparut in format pe care vroiam sa le vad si am zis sa incerc filmul acesta.

posterul filmului Din Adancuri

Imi place acest gen de filme in care nu vezi foarte multi actori, pentru ca de obicei vin insotite si de acting bun al personajului principal, pentru ca, deh, acesta trebuie sa traga, in mare parte, filmul dupa el. Si nici frumoasa Blake Lively, nu m-a dezamagit. Desi mi se parea o actrita de duzina, care nu capata roluri decat superficiale (vezi Green Lantern), aceasta a dovedit ca poate sa tina in spate un film bunicel. Spun doar atat, pentru ca lasand la o parte actingul si situatia personajului si premisa filmului, nu ne este dat ceva 100% credibil. Asta dupa mine, logic.

Dar, in cadrul celor date, este chiar bunicel. Mai nimic din ceea ce face personajul principal nu pare fortat sau exagerat, doar ca mi se pare ca au avut grija ca dupa ce aceasta e muscata de picior (si scapa?!) de catre rechin (care e foarte mare), stie cum sa iti panseze si ingrijeasca rana (si sa reziste cu ea cateva zile bune)....pentru ca e medic. Da. Suna a ceva foarte convenabil, plot wise. Lasand asta la o parte, personajul este placut, nu m-a plictisit si chiar am tinut cu ea pe tot parcursul. Eram curios la sfarsit sa vad cum si daca supravietuieste : un alt motiv pentru care mi-a mai scazut in ochi acest film.

Blake Lively in costum de baie pe platourile filmului din adancuri

Ramane un film pentru care merita sa-ti petreci o ora si jumate in fata televizorului, cu momente tensionate si reale in ceva ocazii dar nu in cele in care ai si vrea mai mult. La mine ramane un 6/10 si nu un 7, datorita finalului si a altor detalii convenabile desfasurarii filmului.