Weekend la mare

Luasem bilete la Spellground Fest din timp pentru mai multe nume si am zis ca prin ocazia asta, mai mergeam si la mare in Mamaia la noi si vedeam si un festival mai mare pe anul asta. Toate bune pana cu o saptamana inainte de 13-14 August cand aveam planificata toata tarasenia. Se anuleaza treaba. Ramanem doar cu marea si pana la urma nu strica sa stiu ca o sa am 130lei in plus luna asta.

Drumul pe A2 spre mare

Ajungem la cazare in Constanta, lasam bagajele si fugim in Mamaia Nord sa ne vedem cu niste prieteni. Uitasem de ce mi se pare asa scarboasa partea de nord din Mamaia. Preturi exagerate si afectati cat cuprinde. 40 lei sezlongul (acu nu mult timp cu banii astia imi luam cazare in Vama ba baieti) si 70-80 lei patul, sunt cam multi pentru Romania, zic. Dar na, moda cu plajele private si sezlonguri peste tot, tine si ne conformam cu totii. Nu am putut sta foarte mult printre frapierele si palmierii de la Fratelli, Tapo si Loft asa ca am urcat spre Navodari si am ajuns la El Comandante si la o plaja super. S-au facut alei pietonale pavate si felinare si arata foarte bine fata de anul trecut. Mancare buna si la autoserviri si restaurante mai scumpe o idee, sezlongul la un pret modic de 30 lei doar, muzica super buna pe plaja, deci toate ingredientele unei dupa amieze bune. Mai putin soarele care a lipsit in destule momente. Cand era, in schimb, era bine, altfel era cam frig si il simteai pe vant prin oase. Apa, iarasi era foarte calda si ne cam ofticam ca nu mergea o baie in toata regula din cauza vantului. Am coborat dupa asta prin zona teraselor Motor si Cafe del Mar pentru cina si am mancat la Aza ceva foarte bun dupa cum am povestit aici. Dupa, oboseala si frecarea intregii zile, am fost la cazare si a urmat un somn maxim.

Duminica dimineata am zis sa mergem iar in partea de nord pentru o cafea si un croissant ceva asa ca ceva de dupa micul dejun. Am ajuns la Ammos beach unde arata superb tot aranjamentul in stil mediteranean, dar stand la masa 15 minute nu a venit nimeni la noi si am decis sa mergem la bar sa vedem un meniu. Meniu care nu era nicaieri. Toti angajatii erau ocupati, nimeni nu s-a oferit sa ne ajute sau sa ne intrebe ceva. Am plecat pentru ca am vazut prima dovada de nesimtire romaneasca si servicii de 1 ban. Deci mersi mult Ammos Beach sau Restaurant ce sunteti voi. Customer service zero barat !!

cea mai proasta servire de pe litoralul romanesc

Ne-am mutat la o cafenea situata la parterul unui bloc. Filicori cafe and brasserie ceva... 10 lei o apa San Benedetto, 10 lei cafelele si 7 lei un croissant cu nutella. Decent as zice desi omletele si prajiturile erau 18 lei aproape toate. Arata si bine n-am ce zice doar ca m-au frapat doua chestii :

1) nu ne-am dat nimeni meniu cand ne-am asezat la o masa si l-am luat noi de la alta masa alaturata. Nu am apucat sa ne uitam amandoi pe meniu ca in decurs de 2-3 minute, au venit 3 ospatari sa ne intrebe daca ne-am hotarat. Fara nici o exagerare, serios vorbesc.

Si 2) ajungand la baie m-am simtit transpus in provence in odaia bunicii Francoise care ma astepta cu o supa de ceapa sau ce facea ea acolo...(o ironie sper ca buna) in totala discrepanta cu look-ul cafenelei de pana atunci.

cafeneaua Filicori Zecchini Mamaia Nord

Periplul a continuat dupa ce in sfarsit m-am delectat cu croissantul mult dorit, in cautarea unei zone decente si cu preturi mai normale. Am gasit unde nu ne asteptam si anume la Kudos. Da, mi se pare hilar si in multe alte feluri ca la Crazy beach ( unde o duduie ne-a zis f senin ca nu au nimic liber daca nu avem rezervare la sezlonguri !!! si sa plece) sa fie 40 lei un sezlong si la 3 plaje mai incolo, 2min de mers pe plaja, 25 lei... Fuckin Romania !

poza din portul Constanta si cu toate terasele pe stanga

Am ajuns dupa in port la Constanta pentru o cina, descrisa aici , iar dupa a urmat drumul spre casa facut in 3 ore cu oprire pentru toaleta si ceva de improspatare. Surprinzator de putin mai ales pentru o viteza constanta de 110km/h si un consum pe masura de pana in 6l/100km. Long live ze Opel ! Am zis !